Q/A

Varför började du blogga?
Sv: Jag började blogga för att jag tycker det är kul och för att andra får ta del av mitt liv.

lite härm av julia kke ?
Sv: härm av julia, att ha en kategori som heter Q/A var inte precis julia som kom på!

du skrev förut att du och therese hade blivit fotade, kan du lägga upp några bilder från då? :)
Sv: Bilderna kommer troligen upp i veckan, har haft väldigt mycket dom senaste veckorna så jag har helt glömt bort dom bilderna, men dom kommer upp i veckan!

vilka är dina absolut bästa vänner?
Jag har oerhört fina vänner i min omgivning, och jag vill inte påpeka att någon är bättre än den andra. Men Annie Luth och Therese Klockare är nog dem som står mig närmast.

skulle inte du kunna lägga ut lite mer outfit bilder?
Sv: Det skulle jag kunna göra!

hinner du med allt du vill göra på fritiden när du sportar så mycket och har en massa plugg?
Vissa veckor hinner jag knappt med att se några av mina vänner eftersom jag inte gå i samma klass som alla. Medans vissa veckor kan jag bara ta det lugnt och umgås med mina fina.

hur många seriösa förhållanden har du haft?
Sv: Det var ett tag sen jag hade ett förhållande, och det vara inte speciellt "seriös". Jag har väldigt svårt för att bli kär, men jag har allt vart på G med några, med det räknas inte som ett förhållande.

tycker du mest om att spela fotboll eller handboll? ^^
Sv: På vintern tycker jag verkligen om hanboll, men när sommaren kommer är det fotboll som gäller. Jag vet inte riktigt vilken sport jag tycker är roligast.

bleker du håret eller är det där din naturliga hårfärg? jätte fint!
Sv: Jag har aldrig blekt, färgat eller något annat med mitt hår, det är min naturliga hårfärg. Och tack så mycket.

vilka bloggar följer du?
Sv: Dom bloggar jag följer dagligen är: sophienordenhed.devote.se, tinkerbella.blogg.se, thousandways.blogg.se, jutalisas.blogg.se och nathalieperssonfoto.blogg.se. Det finns även fler bloggar jag kollar på när jag har tid.



Kommentarer
Postat av: Anonym

vad gör du och dina kompisar på fritiden och vilken skola går du på? :)

2011-05-23 @ 21:46:59
Postat av: Anonym

Vad är din högsta dröm ? :)

2011-05-24 @ 21:01:28
Postat av: Lisa

Beskriv din klass med tre ord :)

2011-05-26 @ 21:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0