Q/A

vad gör du och dina kompisar på fritiden och vilken skola går du på? :)
Sv: Jag och mina kompisar hyr ofta film och slänger oss framför teven för att mysa, medans vi även kan vara ute halva nätterna för att umgås med folk. Jag går på en skola vid namn Stadsskogsskolan.

Vad är din högsta dröm ? :)
Sv: Min högsta dröm är nog att kunna få det jobbet jag vill ha framöver, och att ha gått om pengar. Jag skulle gärna bli känd i någon sport eller på något annat sätt. Denna fråga var lite svår, men hoppas detta svar duger!

Beskriv din klass med tre ord :)
Sv: Min klass går inte att beskriva med bara tre ord, det behövs all tid i världen för att förklara hur bra min klass är. Dom är verkligen som min familj, helt underbara.

varför är du så stört grym för? hur gör du? hihiehe <3
Sv: Haha Sanna då, jag är verkligen inte stört grym, det är du! <3

Hur länge har du spelat handboll? Spelar du ngn me sport?
Isåfall vilken av sporterna är roligast?
Sv: Jag har spelat handboll så länge jag kan minnas, och jag jag spelar även fotboll. Som jag sa tidigare tycker jag att när det är vinter är det handboll som är roligast, och när det väl blir sommar är det fotboll som gäller. Jag tycker väldigt mycket om båda sporterna och kan än inte välja vilken av dem som är roligast.

Varför älskar du Sara Andersson mest? hihi huhuhuhuhihihi
Sv: Haha, jag älskar inte dig "mest" Sara, men jag tycker om dig väldigt mycket, även när du kan vara den jobbigaste personen i mitt liv.

vilka är dina favorit ställen att äta på när du åker till örebro?
Sv: Beror på just på vad jag är sugen på men något mellan, mc donal´s, la baguette eller någon kina restaurang.

vilket plagg är ditt favorit plagg?
Sv: Kan lägga upp en bild på mitt favorit plagg inom några dagar.

har du några planer iför sommaren? :D
Sv: Jag har lite planer inför sommaren, jag ska som sagt konformera mig, sedan ska jag till Estland en vecka men konfna. Jag ska åka till Gotland med familjen och kanske en tripp utanför Sverige. Annars ska jag bara ta dagen som den kommer, tälta, sova på en brygga äta jordgubbar och bada hela sommaren. Jag ska ta vara på mitt sommarlov och försöka göra allt jag bara kan.

vart handlar du oftast dina kläder? vilken är din favoritbutik? bra blogg :)
Sv: Jag handar ofta på, gina tricot, H&M, bikbok, rut m.fl. & vero moda. Det är dem affärerna jag köper mest kläder på och min favorit butik är nog gina tricot, just nu i allfall!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad ska du ha på dig på skolavslutningen? :)

2011-06-05 @ 20:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0