only girl in the world








Idag har jag cyklat hela två mil, det var så att mina lärare fick för sig att dom skulle visa oss hur man gör iordning kalk. Så nu har alla 8:or på hela skolan åkt och kollat på kalk, de ni!! Tur så fick vi sluta ungefär en och en halvtimme tidigare.

Justja ser ni att min bilder ser annolunda ut? Det är för att jag har blivit tipsad om ett pogram man kan redigera sin bilder på, och jag älskar verkligen det. Det gör så att bilderna får en riktigt fin färg och att man ser ljuset mer. Så detta pogram kommer jag att använda mycket. Puss



Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad heter programet? ;O Fina bilder<3 Jag fick feber -.-"

2011-05-05 @ 18:25:22
URL: http://likenothing.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej Emelie, det är tyvärr ett pogram på min Iphone...och jag vet inte om det finns på andra mobiler. Usch att du fick feber, men jag kan säga det det inte var speciellt roligt. Pusshej.

2011-05-06 @ 18:56:49
URL: http://emmaanderssonsfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0