love


ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN är jag klar med alla prov, läxor och alla fruktansvärda inlämningsuppgifter detta år. Känns så himla skönt att det är 2 veckor kvar av skolan och jag kan leva livet. Just därför ska jag snart äta lite mat sedan kommer mina två fina vänner Juta och Elina hit för att hämta upp mig, sedan åker vi till Thessan och har det gött. Kanske blir så att vi sover kvar i Therese husvagn inatt, man vet aldrig. Imorgon kanske jag tar mig en tripp till Örebro för lite shopping med Sofia, får se hur det blir! Puss så länge.



Kommentarer
Postat av: annie!! :D

2011-05-29 @ 17:59:45
Postat av: britta

vilka är dina favorit ställen att äta på när du åker till örebro?

2011-05-29 @ 18:02:52
Postat av: Anonym

vilket plagg är ditt favorit plagg?

2011-05-29 @ 18:03:43
Postat av: annie! :D

har du några planer iför sommaren? :D

2011-05-29 @ 18:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0