Q/A

vad använder du dig av för kamera?
Sv: Ofta tar jag kort med min lilla digitalkamera vid namn: CASION, annars använder jag mig av min Iphone.

vilka är dina favorit filmer? :D
Sv: The last song, är en film jag tycker ni alla ska se om ni gillar att gråta till filmer, och en av mina absoluta bästa skräck filmer är: insidious ( den är verkligen värd att se )

vilket är ditt favorit ämne i skolan?
Sv: Idrott.

är du nöjd med dina betyd?
Sv: Ja rätt så, skulle vilja höja mig i vissa ämnen.

Vad ska du ha på dig på skolavslutningen? :)
Sv: Ja, jag har velat väldigt mycket med det där med skolavslutning kläder, köpt en hel del kläder men sedan ångrat mig. Men här om dagen hittade jag det jag skulle ha på mig, men jag vill tyvärr inte avslöja mig innan fredag. Men kan lägga upp en lite tjuvtitt på skorna jag ska ha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0