Q/A

Vad har du gjort dom första dagarna på sommarlovet? :D
Sv: På morgonen är jag som sagt på konfan, men senare på eftermiddagen/kvällen har jag umgåtts med min vänner, badat, ätit glass i mängder och bara myst på en brygga i solnedgången.

vart har du köpt det där läckra halsbandet?
Sv: Det hittade jag på pieces i Örebro.

Vilket datum slutar ni konfan? Eller asså när tar du själva Konfirmationen?
Sv: Den 9 juli, 3 dagar efter Estland.

när måste du gå upp på morgonen för att hinna ner till kyrkan?
Sv: Måndag, tisdag, torsdag och på fredagar går jag upp 8 halv 9 för jag ska vara ner i kyrkan klockan halv 10. Och man vill helst vara där lite tidigare så man inte kommer försent. På onsdagar börjar vi redan klockan 8 på morgonen. Så då stiger jag upp runt sju, vi får frukost där och varje dag får vi en rejäl lunch, med förrätt, varmrätt och till sist efterrätt.

vilket datum börjar du skolan igen?
Sv: Den 15 augusti.

Kan du berätta lite i ett inlägg vad du har fått i present?
Sv: Hela min släkt kommer idag, så jag tar det någon gång i veckan!



Kommentarer
Postat av: ebba

vi börjar dne 21 och vi slutade den 10, varför har ni så kort sommarlov!?

^^

2011-06-19 @ 17:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0