Q/A

hej. din blogg är jättebra :)
när började du blogga och vill du komma nånstans med den?
Sv: Hej tack så mycket. Jag började blogga för några år sedan på devote.se, men jag böt till blogg.se för några månader sen. Så jag vet inte exakt hur länge jag har bloggat. Jo visst skulle det sitta fint att bli känd genom att bara blogga, men just nu vill jag bara göra det för skojs skull.

hur sminkar du dig? olika till vardags och fest eller nästan alltid samma? :)
Sv: Jag är inte så mycket för smink, speciellt inte på sommaren. Visst kan det hända att jag tar på mig lite puder och kanske lite mascara om jag känner för det. Men oftast använder jag inget.

berätta lite om dina vänner, umgås du bara med folk i lindesberg? :)
Sv: Mina vänner är det absolut det bästa som har hänt mig, dom är helt fantastiska. jag umgås för det mesta med folk som bor i Lindesberg, men jag umgås även med folk som bor en bit bort.



Frågorna denna vecka vart lite försenade, ber om ursäkt. Glömmer helt bort bloggen ibland eftersom jag har sommarlov.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har du gjort dom första dagarna på sommarlovet? :D

2011-06-16 @ 21:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0