underbara dagar


Oh usel uppdatering i know!! Men har haft fullt upp alla dagar, lovar!! I söndags träffade jag Annie en stund på morgonen, vi chillade runt lite och bara tog det lugnt. Vid sju träffade jag min efterlängtande vän Therese som äntligen kom hem från Göteborg. Vi hängde runt lite på stan, snackade om allt och bara hade det gött. Senare gick vi hem till Therese för lite natt fika, så kom hem runt tolv. I måndag så träffade jag Therese och Elina en stund på morgonen sedan åkte jag vidare på 10 års kalas för min lilla kusin Hanna. Senare på kvällen kom thessan hem till mig för att kolla på Johan falk, och bara för att mysa!

Igår träffade jag Linnéa runt elva på morgonen, jag möte upp henne vid vår vanliga mat affär "hemköp". Hon och min fina vän Lisa slet tag i mig och satte mig på en buss mot Örebro. Dem skulle fira min födelsedag med massa bus, och hade ingen aning om vad som skulle hända. När vi väl vara inne i Örebro tog vi oss en varsin glass och sedan hoppade på bussen till Gustavsvik för lite äventyrs bad. Hade fullt upp med att åka alla rutschkanor och att bada i stora vågor. Senare på kvällen bjöd dem även mig på mat, sedan tog vi bussen hem till lilla Lindesberg för film mys med grönsaks dipp och sleep over party hos Lisa. Vill tacka er för en FANTASTISK födelsedags present, ni är så himla bra!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0