som när vinden far iväg.


Ph: min små kusiner 

Som sagt träffade jag min lilla kusin igår, vi åkte ner och svalkade oss i vattnet! Sedan åkte vi båda hem för att duscha och sedan var det grillfest som stod på schemat. Fullt med vuxna och massa små barn runt mina fötter hela kvällen, ganska mysigt. Kom hem runt ett halv två så la mig i sängen och somnade direkt.

Nu inväntar jag Annie och Amanda som troligt vis är på väg hit, får se vad vi hittar på. Vi ska i allfall åka och hämta ut en skiva med alla bilder från Estland och Konfirmationen, så håll ögonen öppna nu mina vänner. Puss så länge.



Kommentarer
Postat av: My Vestlund

Söta!! :)

2011-07-12 @ 20:56:08
URL: http://myvestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0