LOVE


Min underbara Annie, du är så himla bra du!! Som ni hörde i Annies lilla gästinlägg så skulle vi sova på studsmattan inatt, hur tror ni det gick? Världens oväder kom över oss, haha. Vi låg in rullade och massa filtar och tusentals täcken då vi tyckte vi såg en blixt. Vi båda hoppade till och vände oss om för att kolla på himelen som var hel kålsvart. Rätt coolt att se himlen mitt i natten och världens oväder är på väg mot oss. Vi tog alla grejer och sprang in så fort vi kunde, som tur va hann vi inte bli blöta men både jag och annie tackade Gud att vi hann in innan ovädret störtade ner över oss. Haha, ja Annie vad säger vi, ovanligt att detta händer oss...



Kommentarer
Postat av: annie

ja fyfan! as ovanligt, tror vi aaaaldrig har varit med om de förut :o, haha

2011-07-23 @ 22:55:44
Postat av: emma

Haha, nä precis! pusss på dig min fina! <3

2011-07-24 @ 11:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0