gästinlägg av din lilla favorit






tjena annie här dårå, idag ska jag å mina fina vän emma sleepa on the studsmatta! jag tänkte skriva några fina rader om min aldelles egna emma! hon är nog den omtänksammaste tjejen man kan hitta på denna jord, bryr sig jämt om andra och vill exakt alla väl. hon ska jämt tävla, vad det än handlar om, allt från att vem som hinner knyta sina skor först eller vem som hinner dricka upp sin saft först, haha så himla go! jag har alltid roligt med henne och hon sprider så himla mycket glädje med sig, precisss så som man vill att en vän ska vara! puss på henne nu ska jag inte sitta här nå mer,
hejdå alla läsare hoppas ni fick ett gott öga av världens finaste! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0