HAPPY








Kom hem från Gotland i Måndags natt. Har haft en fantastisk vecka i Sveriges finaste stad Visby. Synd bara att vädret inte var med oss. Gotland brukar bjuda på sena sommarkvällar vid havet, mys i Visby och en massa sol och bad. Men men, sånt är livet, har iallfall fått en hel vecka med bara min familj, inte helt fel det heller.

Träffade min saknade Annie igår och hon sov även här inatt, super mysigt. Idag packade jag väskan och drog till standen en bit bort från lilla Lindesberg med min vän Therese. En härlig pratstund och en varm dag med massa bad. Vi möte upp Elin när vi väl var hemma, blev mat på stan och lite snack. Underbara vänner är det jag har, dom bästa!

Devote? Blogg? Devote? Blogg? Så har min hjärna sett ut nu i några dagar, Devote? Blogg? Jaa ni, jag har mina planer, men dom avslöjar jag inte än! Puss och kramar!



Kommentarer
Postat av: My Vestlund

Hej & kul att du anmälde dig till veckans blogg! Den är avslutad så det är bara att kika in och se om du hade turen =)



PS. Om inte så är det bara att hålla koll på bloggens facebooksida och bloglovin när nästa chans dyker upp.



Kram ♥

2011-08-04 @ 10:43:41
URL: http://myvestlund.blogg.se/
Postat av: Marie Hanna Nyberg

Hallå där! Nu har jag avslutat min tävling där du kunde vinna ett valfritt iPhone/iPod/iPad-skal. Kul att du deltog! Kika in & se om det kanske var just DU som vann! :)

2011-08-04 @ 11:17:10
URL: http://hannanyberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0